poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Witam

Witam wszystkich!
Blog ten powstał przede wszystkim z inicjatywy chęci dzielenia się tym co lubię, tym co robię w wolnych chwilach i tym co mnie zachwyca. A wszystko zaczęło się od pewnego niewinnego poranka, kiedy wstałam i stwierdziłam, że muszę coś dziś stworzyć, padło na masę solną, ulepiłam kilka aniołków, bałwanków.. oczywiście nie wyszły idealnie, ale nie to było najważniejsze. Odkryłam jak sporą dawkę radości daje mi samo tworzenie przedmiotów zrobionych własnymi rękoma. Poszukiwałam nadal inspiracji, wiedziałam, że na masie solnej się nie zatrzymam. Gdy tylko pojawiały się różne okazje typu ślub znajomych, czyjeś urodziny, zawsze towarzyszyło mi uczucie, że ja muszę dać temu komuś coś od siebie, coś co sama stworze od początku do końca, raz było to pudełko "ze skarbami" w środku, typu zdjęcia, słodycze, karteczki z cytatami. Pewnego razu  Przyszedł dzień ślubu znajomej, stwierdziłam, że zrobię jej kartkę ślubną. Po materiały pognałam do plastyka.. Spędziłam tam jakąś godzinę, bo nie mogłam się oderwać od regałów, tyle pięknych rzeczy na tych półkach ! Kartka zrobiona od serca powędrowała do znajomych. No i tak zaczęła się przygoda ze scrapbookingiem ( choć w sumie zaczęła się nieświadomie pare lat wcześniej, gdy zrobiłam " album wspomnień" dla mojego B. Lecz wtedy nawet nie wiedziałam, że to co stworzyłam podlega pod hobby wielu ludzi na całym świecie.) Jednak na scrapie się nie skończyło.  Odkąd pamiętam podobały mi się rzeczy ozdobione techniką decoupage, ale jakoś zawsze wydawało mi się to trudne i nie osiągalne. Myślałam, że trzeba mieć niesamowity talent i budżet, by robić tak piękne rzeczy. Lecz co się okazało, wcale nie.. Jest to technika, której każdy może się nauczyć. Przewertowałam internet w tym temacie, i co nieco pokazał mi mój wujek, który również interesuje się decoupage. Przywłaszczyłam sobie troche wskazówek z internetu, troche od wujka, i zaczęłam działać.. Na dzień dzisiejszy można powiedzieć, że oswoiłam się z tą techniką, ale nadal się uczę, i moje prace nie są idealne, uczę się na błędach, ale gdy już mi coś wyjdzie jestem wtedy bardzo zadowolona :)
Poza tym uwielbiam starocie, fascynują mnie stare domy, stare meble. Myślę, że troche odziedziczyłam to po mojej mamie, która odkąd pamiętam przynosiła do domu różne rzeczy z różnych miejsc, np filiżanki, dzbanki, obrazy, ramki, zegary itd.. Od czasu do czasu jeżdżę z nią na giełde staroci, oko i serce się cieszy, gorzej tylko z portfelem, bo często to co piękne, niestety bywa bardzo drogie, i mogę sobie tylko popatrzeć i pomarzyć, że kiedyś będzie mnie stać na zakup np klatki dla ptaków za kilka stówek..
Podziwiam rzemieślników, ludzi, którzy sami coś potrafią stworzyć, którzy podobnie jak ja kochają przedmioty z jakąś historią, które nie pochodzą spod fabrycznej obróbki, lecz są stworzone własnymi rękoma od początku do samego końca. Blog ten powstał z potrzeby dzielenia się tym co uważam za piękne, a często są to właśnie przedmioty, lecz nie tylko, są to również miejsca, przyroda, zwierzęta i często coś co jest niepostrzegane, uznawane za takie zwyczaje.. w czym ja widzę coś więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz