wtorek, 5 listopada 2013

Londyn


Już prawie tydzień minął odkąd wróciliśmy z Londynu, a ja nadal codziennie przeglądam zdjęcia, wspominam i cieszę się ogromnie, że mogłam tam być. Zobaczyć całkiem inny świat.. A co najważniejsze to spędziliśmy ten czas ze wspaniałymi ludźmi!, naszymi gospodarzami, kochaną Ulcią i Adkiem, którzy okazali się tacy serdeczni i tacy pomocni. Cieszy mnie to tak chyba dlatego, że teraz coraz rzadziej spotyka się takich otwartych, zwyczajnie miłych ludzi, którzy chcą się dzielić chociaż troszkę swoim światem z innymi. Niektórzy wolą skrywać się w swoich światach, żyć tylko we dwoje, a drzwi do ich domu pozostają zamknięte. Dlatego właśnie tak bardzo doceniam ten czas, te "chwile szczęścia" ;)
Sam Londyn jest pod względem kulturowym wspaniałym miastem, ma mnóstwo różnorakich klimatycznych knajpek, masę sklepików, galerii, kin, restauracji. Podoba mi się w nim to, że zachowuje swój stary, angielski styl, na przykład piękne kamienice, domy i te ich słodkie wąskie drzwi ;) Niewątpliwie londyńskie parki są wyjątkowe, takie ogromne, zielone, zadbane.
Byliśmy również w mieście Brighton nad morzem, tam już o wiele spokojniej, no i w końcu mogłam posłuchać szumu fal.. ahh to była jedna z tych "chwil szczęścia" ;)
Podsumowując, gdybym miała mieszkać w Londynie, nie wiem czy do końca potrafiłabym się odnaleźć w tak ogromnym mieście. Jestem jednak zwolenniczką spokoju, natury, wsi, i w takich klimatach czuję się najlepiej. Mimo wszystko super było móc to wszystko zobaczyć na własne oczy.


Hyde park

 słodka wiewióra

 poranna toaleta ;)

z tego sklepu coś nie mogłam wyjść..

sklep z muminkowymi artykułami !

 big ben

tower bridge

piękny domeczek

piękne zielone drzwi..
 magiczna chatka..

Brighton


angielskie staruszki


5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tej podróży :)
    Świetne fotki! Kubki z Muminkami urocze. I te stare motocykle...
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie i ja zazdroszczę tego wyjazdu. Od kiedy zaczęłam oglądać na kanale DOMO program pt. "Ucieczka na wieś", jestem zauroczona krajobrazami Wielkiej Brytanii. Urokliwe wiejskie klimaty nieco odbiegają od naszych wsi, ale są bardzo malownicze. Wcześniej nie pociągał mnie tan kraj, teraz chętnie obyłabym podróż w te rejony Europy. Póki co, rozkoszuje się Twoimi zdjęciami. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ nas to cieszy, że ta odbieracie tę podróż! czas byl super spędzony, robiliśmy co w naszej mocy, żeby ten tydzień mijał jakoś wolniej i maksymalnie przyjemnie! Fajnie by było mieć takich ludzi bliżej, żeby częściej mieć takie "chwile szczęścia" ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często jeszcze przez długi czas przeglądam zdjęcia z podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wycieczki. To musiały być wspaniałe chwile. I te kubeczki z Muminkami!!

    OdpowiedzUsuń